top of page

Téli Balaton

Hirtelen elhatározásként, az időjárás miatt született meg a balatoni kirándulás terve. Szerettem volna esti, hajnali és esetleg éjszakai képeket is csinálni, így szállást is kerestem, szerencsére télen ez nem nehéz egyáltalán, könnyen és viszonylag olcsón sikerült szobát szerezni egyetlen éjszakára.

A délutánt terepszemlével töltöttem, próbáltam a meglehetősen zsúfolt móló helyett hasonlóan jó helyszínt találni. Sajnos sikertelenül, így este a tömeg ellenére a mólóra mentem vissza, ott készültek az alábbi fotók.

Napnyugta után már erősen megritkult a tömeg, és amikor este nyolc óra körül visszamentem, már egyedül az enyém volt az egész móló :-) Nagyon hideg volt, de szerencsére a szél elcsendesedett estére.

Az esti fagyoskodás után hajnalban újra visszamentem, napkelte előtt szerencsére megint teljesen néptelen volt a móló, a felhők és a felkelő Nap tették teljessé a töredezett jégmezőről készült fotókat.

Ajánlott posztok
Friss posztok
Archívum
Címkék
bottom of page